کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316294 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

در روز دوم کنگره جهانی موبایل چه گذشت؟

به گزارش سافت‌گذر ؛ پس از آن‌که گلکسی اس 5 معرفی شد و بازدیدکنندگان حاضر در کنگره جهانی موبایل نفس در سینه حبس شده‌شان را آزاد کردند، نوبت به کمپانی‌های دیگر رسید تا محصولات خود را در معرض بازدید قرار دهند.

روز دوم کنگره جهانی موبایل، بعد از معرفی گلکسی اس 5 در واقع فضای تنفس و استراحتی برای همه فراهم کرد. این روز را باید روز محصولات گمنام‌تر بنامیم. می‌توانید خلاصه آن‌چه در روز دوم نمایشگاه گذشت را در ادامه این مقاله بخوانید.

 
توانستیم از نزدیک عکسی از گوشی بلک‌بری زد3 بگیریم

بلک‌بری و دو گوشی زد3 و کیو20

بلک‌بری بیچاره! این کمپانی کانادایی که زمانی یکی از مهم‌ترین بخش‌های کنگره جهانی موبایل به حساب می‌آمد، امسال در کاتالونیای اسپانیا اصلاً پرفروغ نبود. زد3 یک گوشی 5 اینچی با آخرین نسخه سیستم‌عامل بلک‌بری یعنی 10.2.1 است که بدون قفل شبکه حدود 200 دلار قیمت‌گذاری شده است.

به گزارش سافت‌گذر ؛ انصاف بدهیم، بلک‌بری جانانه پای گوشی‌های دارای کیبورد کامل سخت‌افزاری ایستاده است. کیو20 که به بلک‌بری کلاسیک هم مشهور است، در واقع مدل بهبودیافته گوشی کیو10 است اما باز هم مشخصات بسیار پایینی دارد.

مدیرعامل اچ‌تی‌سی و بازگشت به گوشی‌های متوسط

در حاشیه نمایشگاه با «جک یانگ» مدیرعامل اچ‌تی‌سی در جنوب آسیا صحبت کردیم. وی یکی از چهره‌های جدیدی است که دارد کمپانی را به سمت گوشی‌های متوسط باز می‌گرداند، گوشی‌هایی مثل دیزایر 816 . پس از آن‌که سرمایه‌گذاری‌های هنگفت روی تبلیغات و بازاریابی برای گوشی‌های پیشرفته به نتیجه‌ای نرسید، رویکرد اچ‌تی‌سی تغییر کرده و گوشی‌های مختلف برای مناطق مختلف را هدف قرار داده است. یانگ در این‌باره می‌گوید: «رویکرد یکی برای همه ما را هلاک خواهد کرد، چون مجبور می‌شویم منابعمان را پخش کنیم. به عکس، باید اهداف خود را به دقت انتخاب کنیم.»

 
پرچم‌دار جدید سری دیزایر دارای صفحه‌نمایش 5.5 اینچی، دوربین 13 مگاپیکسلی و بدنه مستحکم پلاستیکی است

بخشی از این رویکرد احتمالاً برگرداندن قابلیت استفاده از کارت‌های حافظه خارجی خواهد بود. یانگ با اشاره به امکان جابه‌جایی موزیک و ویدیو بین دستگاه‌های مختلف، تأکید کرد: «قابلیت گسترش کلید جذب مشتری برای ما است.»

کازام، کمپانی کوچک با ایده‌های بزرگ

هیچ‌کس در کنگره جهانی موبایل سال گذشته درباره کازام Kazam چیزی نشنیده بود، خب چون در آن زمان چنین کمپانی‌ای وجود نداشت. این کمپانی مستقر در انگلیس که ماه مه سال 2013 توسط دو مدیرعامل سابق اچ‌تی‌سی بنیان‌گذاری شد در نمایشگاه امسال دومین گروه از گوشی‌های خود را معرفی کرد و قصد دارد آن‌ها را عازم اروپا کند.

 
تورنادو 2 که نام جذابی (به معنای گردباد) دارد، از پردازنده 8 هسته‌ای و دوربین 13 مگاپیکسلی برخوردار است

به گزارش سافت‌گذر ؛ پرچم‌دار این کمپانی گوشی تورنادو 2 است که به جمع گوشی‌های تاندر 2 و تروپر 2 پیوسته است که آن‌ها هم اسم‌هایی به همان اندازه جالب دارند: به ترتیب رعد و برق، و جنگاور. تورنادو 2 با پردازنده 8 هسته‌ای، صفحه‌نمایش 5.5 اینچی فول‌اچ‌دی، 2 گیگابایت رم، امکان استفاده از حافظه SD ، و دوربین 13 مگاپیکسلی، با هیچ‌کس شوخی ندارد!

کازام می‌گوید تورنادو 2 را حدود 250 یورو (حدود 350 دلار) قیمت‌گذاری خواهد کرد، که برای گوشی‌ای با این مشخصات بسیار عالی است. گوشی قیافه بدی هم ندارد، به علاوه کمپانی متعهد شده تا یک سال اگر صفحه‌نمایش گوشی شکست آن را برای مشتری تعویض کند. حتماً این مورد را هم لحاظ کنید!

سونی از زندگی شما گزارش تهیه می‌کند

محصولی به نام Lifelog ، که تأکید می‌کنیم یک اثر باستانی سحرآمیز چوبی نیست، در واقع یک دوربین همیشه‌روشن ساخت سونی است. این دستگاه که هنوز در مرحله ایده است، وقتی تکان می‌خورید از شما عکس می‌گیرد و به این ترتیب یک گزارش تصویری از تمام روز شما تهیه می‌کند.

 
«نوار هوشمند» سونی

سونی بنا دارد در آینده این دستگاه را با نوار هوشمند SmartBand خود که یک ردگیر تناسب اندام است هماهنگ کند تا بتوانید به راحتی بفهمید کجا بیش‌ترین کالری را سوزانده‌اید، و یا تصویری از همه چیزهای جالبی داشته باشید که در مسیر با آن‌ها مواجه شده‌اید اما هرچه فکر می‌کنید یادتان نمی‌آید، چون آن موقع داشتید از دویدن نفس نفس می‌زدید.

تجربه کار با گوشی‌های ZTE مبتنی بر فایرفاکس

به سراغ غرفه ZTE رفتیم تا گوشی‌های جدید اوپن Open را ببینیم که از سیستم‌عامل فوق‌ساده فایرفاکس استفاده می‌کنند. هر دوی این گوشی‌ها ارزان و رنگارنگ هستند و بازار هدفشان کشورهای در حال توسعه است که اپراتورهای 3G تازه در آن‌ها رایج شده است.

به گزارش سافت‌گذر ؛ گوشی اوپن سی (Open C) صفحه 4 اینچی دارد و گوشی اوپن 2 (Open II) صفحه 3.5 اینچی، و هیچ‌کدام وضوح صفحه بالایی ندارند. پردازنده‌های دو هسته‌ای برای سیستم‌عامل فایرفاکس که بر مبنای همین مرورگر طراحی شده، زیادی هم هست.

اوبونتو در دنیای گوشی‌های همراه چه می‌کند؟

درباره سیستم‌عامل‌های همراه حرف زدیم، جالب این‌که خبرنگار CNET با کانونیکال کمپانی انگلیسی توسعه‌دهنده اوبونتو صحبت کرده و خبرهای جالبی برای ما داشت. کانونیکال در حال حاضر مدل‌های آماده تولید انبوه ندارد، اما خبرنگار CNET توانست با دو گوشی ام‌ایکس3 محصول کمپانی میزو (Meizu MX3) ، و آکواریس محصول بی‌کیو BQ Aquaris کار کند که از سیستم‌عامل اوبونتو استفاده می‌کردند. البته این دو گوشی اکنون هم در بازار هستند و سیستم‌عامل اندروید دارند، اما قرار است تا قبل از پایان سال 2014 مجهز به سیستم‌عامل اوبونتو شوند.

خود سیستم‌عامل تا آن‌جا که ما دیدیم دارای یک «رابط کاربری شیک و ساده» است. کنترل سیستم‌عامل با کشیدن انگشت از هر طرف به سمت داخل گوشی انجام می‌شود و جای صفحه‌های خانه را صفحه‌های شخصی‌سازی شده و تغییر شکل داده‌ای به نام اسکوپ «scope» گرفته‌اند.

 
آکواریس (سمت چپ) و ام‌ایکس 3 (سمت راست) اولین گوشی‌های اوبونتویی هستند

به گزارش سافت‌گذر ؛ در زمینه طراحی، بین دو گوشی، آکواریس رتبه اول را کسب می‌کند، چون گوشه‌های خمیده، نازکی گوشی، و قاب پشت ساده‌اش آن را بسیار شیک کرده است. ام‌ایکس 3 هم که طراحی‌اش بر اساس یک گوشی اندرویدی دیگر موجود در بازار است، چیزی «بین پلاستیک خمیده و براق سری گلکسی سامسونگ و آیفون کلاسیک» است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19611 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/12/08 تعداد مشاهده: 2283
کلید واژه ها: ,
سافت گذر